Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 9 Ιουνίου 2011

Μια βόλτα είναι αρκετή για να προκληθούν εντάσεις στα ζευγάρια. Ότα λέω ζευγάρια δεν εννοώ ζευγάρια παπούτσια, ζευγάρια σκουλαρίκια, αλλά το ζευγάρι που σύνθεση του είναι ένα αγόρι και μια κοπέλα. Όπως θα νοιώθετε κι εσείς οι ζέστες ήρθαν. Κάτι λοιπόν η ζέστη, κάτι η οικονομική κρίση, κάτι το ότι η ηθική είναι πλέον προς συζήτηση, ήρθαν και ξεβρακώθηκαν όλες. Μικρές μεγάλες, κοντές, ψηλές, αδύνατες, γεματούλες και χοντρές. Περέλαση που όμοιά της είναι μόνο η 25 Μαρτίου, σε όλους τους δρόμους και σε όλα τα μέρη απο κοντά, όχι, όχι, πολύ κοντά τζιν σορτσάκια, άσπρα κολλάν (αυτά θα πρέπει να καταργηθούν με νόμο) φουστίτσες με όσο ύφασμα περίσεψε και φορεματάκια αέρινα που ο άνεμος τα πηγαίνει πέρα δώθε. Ε, τι να κάνει το έρμο το σερνικό κοιτάει. Θέλει δεν θέλει το μάτι μια βόλτα θα την κάνει. "Τι κοιτάς μπορώ να μάθω; Εγώ σου μιλάω κι εσύ κοιτάς αλλού;"
"Ε, όχι χαρά μου, να νόμιζα πως είδα έναν γνωστό μου"
"Τι γνωστό σου; Κώλο;"
"Ναι, οοοχι ναι, φίλο εννοούσα, άκου κώλο, μα καλά που τον είδες τον κώλο αγάπη μου;"
"Εκείνη με το άσπρο το κολλητό παντελόνι"
"Ναι γιατί η άλλη με το κόκκινο σε χαλάει, εεε που βρε καλό μου, άκου εκεί, βρε έχω εγώ μάτια για άλλη εκτός απο σένα βρε; Ε; Αφού είσαι Θεά, κούκλα"
"Είμαι ε; Καλύτερη απ'αυτές ε; Εδώ που τα λέμε σιγά τον κώλο δηλαδή και απο μούρη; Μάπα! Ε μωρό μου"
"Ναι χαρά μου τα χάλια τους έχουν, μα κάλα καθρέπτη δεν έχουν σπίτι τους;"
"Τι καλός αγάπη μου που είσαι, πολύ σ' αγαπώ"
"Κι εγώ μωρό μου"
"Έλα ρε Αλέξανδρε, ρε συ είδα ένα }^~*~¥,τι να σου λέω μ έναν κώλο }^~$<*# κάλα αυτή η θέα ούτε στην Καλντέρα την ανατολη..."
Κάπως έτσι αρχίζουν τα καλοκαιρινά καυγαδάκια. Άσε που πάντα φταίει ο άντρας, βγαίνει η άλλη ξεβράκωτη και φταίει εκείνος που κοιτα... Μα είναι τόσο άδικη η ζωή ώρες, ώρες!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου